Екскурсії в Майрхофені

Всім привіт! Не так давно згадував про розслабляючий відпочинок в, що знаходиться неподалік від Зьольдена в Австрії. Сьогодні коротко розкажу, які екскурсії в Майрхофені можна відвідати, перебуваючи в цьому популярному містечку.

Як я вже писав раніше, для кожного австрійського курорту розроблена своя програма розваг у вільний від катання час. Треба відзначити, що приїхавши в Майрхофен на два тижні, я купив скипасс на 10 днів катання з 14 днів перебування на курорті, тому з’явилася необхідність якимось чином себе улюбленого розважати в звільнилися 4 дня відпочинку.

Відразу, в день приїзду, я побрів по вулицях Морковкина на пошуки турфірми і розваг. Жив я тоді в готелі біля залізничної станції, до речі дуже зручне місце розташування в усіх відношеннях. Пройшовши трохи вгору від свого готелю по головній вулиці (Хаупштрассе), натрапив по ліву руку на офіс російської турфірми. Назва на вивісці написано російською мовою, так що не промахнутися! В офісі вже було кілька наших співвітчизників: хтось вибирав екскурсії, а хтось телефонував. У них, до речі, є така фішка – можна прямо з офісу безкоштовно зателефонувати на будь-який телефон в Москву, але, по-моєму, крім мобільних номерів.

Розклад екскурсій в Майрхофені

В офісі дівчата мене розповіли, що розваг в Майрхофені вистачає, все детально розповіли про кожну екскурсію і видали розклад, яке я прихопив із собою і вже ввечері в готелі спланував свій екскурсійний дозвілля. На наступний день, після гори, знову зайшов до турфірми і, погодившись із своїми фінансовими і тимчасовими можливостями, придбав екскурсії в Мюнхен та Венецію.

Розклад екскурсій

Ціни вказані в євро за станом на зимовий сезон 2011/2012, але я думаю, що до сьогоднішнього дня вони не сильно змінилися. Будь-яка з перерахованих вище майрхофенскіх екскурсій доставить вам чимало позитивних емоцій. Хотілося купити екскурсію в королівські замки Баварії, але поміркувавши і порадившись з колегами, вирішив, що краще відвідати ці самі замки влітку, оскільки взимку багато хто з них закриті і експозиції знаходяться на реставрації.

Екскурсія до Мюнхена

Були думки спочатку з’їздити подивитися Мюнхен самостійно, на громадському транспорті, але прикинувши ціни на квитки, відмовився від цієї думки, так як виходило дорожче, ніж покататися з екскурсією, та й більш клопітно.

Екскурсія в Інсбрук

А ось в Інсбрук я з’їздив таки самостійно, оскільки саме з Майрхофена до Інсбрука можна легко дістатися на місцевих електричках, та й ціни на квитки приємні своєю доступністю. У турфірмі мені запропонували купити екскурсію за 55 євро, але самостійна поїздка туди-назад на електричках обійшлася приблизно в 10-12 євро.

Як правило всі екскурсії, організовані туристичними фірмами, це свого роду швидка пробіжка по визначних пам’ятках, «галопом по європах». У моєму випадку, коли я поїхав сам в Інсбрук, то зміг не поспішаючи побродити по красивою і дуже затишній старій частині міста, тим більше, що доїхати до олімпійського Інсбрука не склало ніяких труднощів.

У Майрхофені я спочатку сів в місцеву електричку і безкоштовно доїхав до Йенбаха, де хвилин через 15 пересів в інший поїзд і прямо помчав в Інсбрук. До слова сказати, австрійські електрички вельми комфортні і подорожувати в них не доставляє ніяких незручностей, та й відстані по нашим мірками, не великі. Весь шлях зайняв приблизно години дві. Їдеш і милуєшся видами довжелезній долини Циллерталь.

Потяги з Йенбаха до Інсбрука ходять кожні 30 хвилин. На вокзалі в Йенбаха під час очікування електрички довелося купити квиток, так як на Йенбахскіх кондукторів наявність гірськолижної куртки і скіпаса вже не діє. Втім, ніяких кондукторів між Йенбаха і Інсбруком ми так і не побачили. Квитки крім того можна придбати в спеціальному терміналі на пероні або ж у кондуктора прямо у вагоні. Якихось півгодини і ось я в так званій столиці Тіролю! Я заздалегідь становив собі маршрут огляду тих пам’яток, які хотів побачити, прочитавши про них в Інтернеті. На вокзалі придбав карту міста і цілий день блукав по околицях цього затишного містечка.

Екскурсія до Венеції

Екскурсія до Венеції одна з найцікавіших і тривалих, адже тільки на те, щоб сюди дістатися з Майрхофена, буде потрібно близько 5,5 годин їзди на автобусі. Тому, запасаємося терпінням, бутербродами і вперед! Але я не пам’ятаю, щоб подорож до Венеції здалося мені виснажливим. Навколо види вражаючі – Доломітові Альпи знову ж можна подивитися.

Хлопці, які відпочивали в тому ж готелі що і я, розповідали, що їм також дуже сподобалося кататися в Майрхофені на санках і дегустувати шнапс під час екскурсії під відповідним тематичність назвою. Треба буде спробувати в наступний раз, адже не всі екскурсії в Майрхофені ми відвідали!